Monday, September 12, 2016

Handel Strategieë Madden 13

Vandag se Stock Market News Ontleding Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou keuse maak, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Geleë in die hart van landelike Philippi is Cheval Stoom Genot. 'n rustige toevlugsoord toegewy aan die Gees van die perd. Die erf is vriendelik en ontspanne en ons doel is om gelukkig perde, gelukkige personeel en gelukkige eienaars het. Cheval Stoom Genot is omring deur plase aan drie kante en deur die Gold Circle Racing Stables op die vierde. Dit is stil, rustige, afgesonderde en veilig. Ons het volle grootte dressuur piekniek gebiede en wonderlike voëllewe. Cheval Stoom Genot. webdesign deur bardin. ellis Verenigde State van Amerika. Finale Regulasies Implementering Die Volcker Reël: Eiendoms Trading I. INLEIDING Op 10 Desember 2013 in verband met titel VI van die Dodd-Frank Wall Street Hervorming en Wet op Verbruikersbeskerming van 2010 (die), wat oor die algemeen 'n bank entiteit 2 verbied die beoefening in handel vir eie of van die verkryging van of die behoud van 'n eienaarskap belang in, borg of om sekere verhoudings met 'n heining fonds of private aandelefonds, onderhewig aan talle uitsonderings. Die aanvaarding van die Finale Reël kom meer as twee jaar ná die Agencies). Terwyl die Finale Reël behou hy basiese raamwerk van die voorgestelde reël, die Finale Reël sluit 'n aansienlike aantal verfynings en verduideliking, deels as gevolg van die hoë volume van die kommentaar deur die agentskappe op feitlik alle aspekte van die voorgestelde reël ontvang. Dit Stroock Spesiale Bulletin som sleutel bepalings van die eiendom aspekte handel van die Finale Reël en beklemtoon belangrike verskille uit die voorgestelde reël. 3 II. BEPERKINGS OP handel vir eie A. Eiendoms Trading Afdeling 0,3 van die Finale Reël 4 implemente die verbod op handel vir eie deur 'n bank entiteit ingevolge artikel 13 (a) (1) (a) van die BHC Wet, onderhewig aan sekere uitsonderings. Die agentskappe het 'n definisie van word hieronder bespreek aangeneem. B. A en B onder die Finale Reël sluit drie tipes rekeninge. 1. Kort-termyn handel rekening Eerstens, 'n handel rekening sluit in enige rekening wat gebruik word deur 'n bank entiteit om een ​​of meer finansiële instrumente hoofsaaklik 5 te koop of te verkoop met die doel om: (i) kort termyn 6 herverkoop (ii) voordeel trek uit die werklike of verwagte korttermyn prysbewegings (iii) besef kort termyn arbitrage wins of (iv) verskansing een of meer poste as gevolg van die aankope of verkope van enige van die finansiële instrumente in klousules (i) beskryf, (ii) of (iii ) (die ). a. Weerlegbare vermoede Enige aankoop of verkoop van 'n finansiële instrument deur 'n bank entiteit is onderhewig aan 'n weerlegbare vermoede dat enige finansiële instrument gehou deur 'n bank entiteit vir minder as sestig dae na die aankoop of verkoop van sodanige finansiële instrument is vir 'n kort-termyn handel rekening, tensy die bank entiteit kan demonstreer, gebaseer op alle relevante feite en omstandighede, wat die bank entiteit het nie te koop of te verkoop die finansiële instrument hoofsaaklik vir enige van die kort termyn doeleindes in klousules (i) beskryf deur (iv) in Afdeling II. B.1 van hierdie Bulletin. Hierdie bepaling is aangeneem met 'n paar te verduidelik veranderinge aan die voorgestelde reël, wat verklaar dat enige rekening gebruik om aan te skaf of te neem 'n bedekte finansiële posisie wat gehou is vir sestig dae of minder sal 'n handelsrekening onder die kort termyn handel gaffel wees, tensy die bank entiteit in staat was om aan te toon dat die posisie nie hoofsaaklik verkry is vir 'n kort termyn doeleindes van handeldryf. Eerstens, die Finale Reël vervang 'n finansiële instrument om konsekwentheid met definisies gebruik regdeur die Finale Reël handhaaf. 2. Markrisiko Reël Handelsrekening Die tweede tipe handel rekening is 'n rekening wat gebruik word deur sekere bank entiteite om een ​​of meer finansiële instrumente wat beide posisies gedek onder die markrisiko Capital Reëls 7 en handel posisies is (of heinings van ander te koop of te verkoop Markrisiko Capital Reël gedek posisies), indien die bank entiteit, of enige filiaal van die bank entiteit, is 'n versekerde bewaringsinstelling, bank houermaatskappy, of spaar en lening beheermaatskappy, en bereken die risiko-gebaseerde kapitaalverhoudings onder die markrisiko Capital reëls. 3. Handelaars Handelsrekening Die derde tipe handel rekening is een wat deur 'n bank entiteit wat betrokke is in die besigheid van 'n handelaar, 8 ruil handelaar 9 of-sekuriteit gebaseer ruil handelaar, 10 hetsy binne of buite die Verenigde State van Amerika, te koop of te verkoop een of meer finansiële instrumente vir enige doel (die). Die Agencies daarop in die begeleiding van die Finale Reël dat hierdie definisie slegs van toepassing op finansiële instrumente aangekoop of verkoop in verband met die aktiwiteite wat die bank entiteit vereis word gelisensieer of geregistreer is as 'n handelaar, ruil handelaar of-sekuriteit gebaseer ruil handelaar vrylating. Daarom, as 'n bank entiteit nie tans ontleed of 'n bepaalde aktiwiteit sal vereis dit om te registreer as 'n handelaar, dit gaffel wil hê dat die bank entiteit nodig het om betrokke te raak in 'n nuwe regulerende ontleding. Die Agencies ook daarop dat, soos voorgestel in die voorgestelde reël, die handelaars Handelsrekening dek aktiwiteite van 'n bank entiteit wat betrokke is in die besigheid van 'n handelaar, ruil handelaar, of sekuriteit gebaseer ruil handelaar buite die Verenigde State van Amerika, in die mate die instrument is gekoop of verkoop word in verband met die aktiwiteite van so 'n besigheid. Met betrekking tot buitelandse handelaars, eerder as permit buitelandse handelaars om te vertrou op regulasies van die betrokke buitelandse reguleerder, die agentskappe meld dat 'n buitelandse bank entiteit wat optree as 'n handelaar buite die Verenigde State van Amerika nodig sou wees om te kwalifiseer vir die vrystelling vir verhandeling wat deur buitelandse bank entiteite, op grond daarvan dat die onderwerping van binnelandse en buitelandse handelaars om verskillende vereistes kan lei tot regulatoriese arbitrage en teenstrydig aansoeke van die Finale Reël. C. Die definisie van of (iii) buitelandse valuta of geldeenheid. D. Eiendoms Trading Uitsluitings Die Finale Reël sluit van die verbod op handel vir eie sekere aktiwiteite wat nie kort termyn handelsaktiwiteite gedek deur artikel 13 van die BHC Wet hoef te betrek. Soos bespreek in meer detail hieronder, hierdie uitsluitings insluit enige aankoop of verkoop van 'n finansiële instrument: (i) onder sekere terugkoop en omgekeerde terugkoopooreenkomste en ooreenkomste sekuriteite uitleen (ii) vir bona fide likiditeitsbestuur doeleindes (iii) deur sekere skoonmaak agentskappe of afgeleide skoonmaak organisasies (of (ix) om te voldoen aan 'n skuld voorheen gekontrakteer. 1. Terugkoop en Reverse terugkoopooreenkomste en Securities Lending die Finale Reël sluit van die beperking op handel eiendom sekere transaksies wat die agentskappe glo funksioneer in ekonomiese stof as gesekureerde lenings en is nie op grond van verwagte of verwagte bewegings in batepryse dit sluit in 'n aankoop of verkoop van 'n finansiële instrument deur 'n bank entiteit wat ontstaan ​​onder:. (i) 'n terugkoop of omgekeerde terugkoopooreenkoms op grond waarvan die bank entiteit het gelyktydig ooreengekom, skriftelik , vir beide koop en verkoop 'n bepaalde bate, teen gestel pryse, en op gestelde datums of op aanvraag met dieselfde teenparty of (ii) 'n transaksie waarin die bank entiteit leen of leen 'n sekuriteit tydelik na of van 'n ander party op grond van 'n geskryf sekuriteite uitleen ooreenkoms ingevolge waarvan die man wat uitleen behou die ekonomiese belange van 'n eienaar van sodanige sekuriteit, en het die reg om die transaksie te beëindig en om die geleen sekuriteit op terme wat deur die partye ooreengekom onthou. In reaksie op kommentaar wat terugkoopooreenkomste kan gebruik word vir verbode handel vir eie en dat die uitsluiting moet verklein, verklaar die Agencies dat hierdie transaksies sal gemonitor word om hierdie uitsluiting verseker nie gebruik word om betrokke te raak in verbode handel vir eie en dat, ten einde om ontduiking van die reël te verminder, die uitsluiting dek slegs transaksies op grond van die terugkoopooreenkoms, omgekeerde terugkoopooreenkoms, of sekuriteite uitleen ooreenkoms en geen kollaterale of posisie deur sodanige ooreenkoms gefinansier. Verder, as 'n terugkoop of omgekeerde terugkoopooreenkoms gebruik word om 'n aankoop van 'n finansiële instrument te finansier, 'n ander transaksie met betrekking tot so 'n finansiële instrument sal nie kwalifiseer vir hierdie uitsluiting. Kort posisies as gevolg van sekuriteite uitleen ooreenkomste ook sal kwalifiseer nie vir hierdie uitsluiting. 2. likiditeitsbestuur aktiwiteite in die belang om te verseker dat die bank entiteite voldoende, geredelik bemarkbaar bates beskikbaar te ontmoet verwag naby-termyn likiditeit behoeftes terwyl die handhawing van die nakoming van die verbod op handel vir eie, die Finale Reël sluit van sodanige verbod enige aankoop of verkoop van 'n sekuriteit deur 'n bank entiteit vir die doel van likiditeit bestuur in ooreenstemming met 'n gedokumenteerde likiditeit bestuursplan van die bank entiteit. Een van die belangrikste verandering aan hierdie uitsluiting van die voorgestelde weergawe is dat die beskikbaarheid van die uitsluiting onder die Finale reël is beperk tot sekuriteite eerder as finansiële instrumente in die algemeen. Verder, terwyl die meeste van die vereistes van die likiditeit bestuursplan is goedgekeur soos voorgestel, 13 die Finale Reël vereis dat die plan wat spesifiek oorweeg en magtig die besonder effekte wat gebruik word vir likiditeitsbestuur doeleindes asook die hoeveelheid, tipe en risiko's van sodanige sekuriteite. 14 Die Finale Reël vereis ook dat die plan sluit in skriftelike beleid en prosedures, interne beheermaatreëls, analise, en onafhanklike toets om te verseker dat die koop en verkoop van sekuriteite wat nie kragtens artikels word toegelaat 0,6 (a) of (b) van die Finale reël (aanspreek toegelaat beurs in plaaslike en buitelandse verpligtinge regering) is met die doel om likiditeit bestuur en in ooreenstemming met die likiditeit bestuursplan. Om bykomende duidelikheid te gee, die Agencies daarop dat die uitsluiting geld nie vir aktiwiteite wat met die verklaarde doel of effek van verskansing totale risiko's wat deur die bank entiteit of sy affiliasies met betrekking tot bate-aanspreeklikheid inco of ander algemene mark risiko's waaraan die entiteit of affiliasies kan blootgestel word, of aan 'n bedryf wat bank entiteite bloot te stel aan aansienlike risiko van skommelinge in die mark waardes, wat niks met die bestuur van naby-termyn befondsing behoeftes, ongeag van die verklaarde doel van die aktiwiteite. 3. Transaksies van Afgeleides skoonmaak Organisasies en Clearing Agencies In oorweging van die feit dat 'n bank entiteit as 'n sentrale teenparty vir die skoonmaak en nedersetting aktiwiteite in wat aankope en verkope van finansiële instrumente 'n integrale rol speel kan dien, die Finale Reël sluit van die beperking op eie handel die koop en verkoop van finansiële instrumente deur 'n oopte agentskap of 'n DCO in verband met sy skoonmaak aktiwiteite. Hierdie uitsluiting is met twee belangrike veranderings aanvaar. Eerstens, voorgestel dat die voorgestelde reël om die skoonmaak en nedersetting aktiwiteite aan te spreek deur uitsluiting van die definisie van handel rekening enige rekening wat gebruik word om een ​​of meer finansiële posisies deur 'n DCO onder die CEA of 'n oopte agentskap in verband onder die Exchange Act geregistreer geregistreer bekom of te neem met die skoonmaak van afgeleide instrumente of sekuriteite transaksies. In reaksie op kommentaar dat die uitsluiting uit te brei na 'n bank entiteit s-skoonmaak-verwante aktiwiteite, soos die skoonmaak van 'n handelsmerk vir 'n kliënt, handel met 'n clearing house, of die aanvaarding van posisies van die gebreke lid, het die Agentskappe die uitsluiting uitgebrei sodat dit geld vir die koop en verkoop van finansiële instrumente deur 'n bank entiteit wat 'n oopte agentskap of DCO in verband met die skoonmaak van finansiële instrument transaksies. In die tweede plek het die omvang van die uitsluiting is uitgebrei sodat 'n vreemde skoonmaak agentskap of DCO wat 'n bank entiteit kan die uitsluiting gebruik. 4. Uitgesluit Clearing-verwante aktiwiteite van Clearinghouse Lede Die Finale Reël sluit van die verbod op die handel eiendom sekere uitgesluit skoonmaak aktiwiteite deur 'n bank entiteit wat 'n lid is van 'n oopte agentskap, DCO of DFMU. Die lys van uitgesluit skoonmaak aktiwiteite sluit in: (i) 'n aankoop of verkoop wat nodig is om fout ambagte wat deur of namens kliënte met betrekking tot transaksies kliënt wat skoongemaak moet regstel, op voorwaarde dat die aankoop of verkoop word in ooreenstemming met sekere regulasies, reëls , of prosedures (ii) enige aankoop of verkoop wat verband hou met die bestuur van 'n standaard of bedreig dreigende standaard van 'n kliënt, onderhewig aan sekere voorwaardes, of van 'n standaard of bedreig dreigende standaard van 'n ander skoonmaak lid, die skoonmaak agentskap, DCO of DFMU self of (iii) enige aankoop of verkoop vereis deur die reëls of prosedures van 'n oopte agentskap, DCO, of DFMU wat risiko om so 'n agentskap, organisasie, of nut wat sal die gevolg wees van die skoonmaak van 'n skoonmaak lid van sekuriteit gebaseer swaps verlaag wat verwys die lid of 'n filiaal van die lid. Of die uitsluiting van toepassing op 'n aankoop of verkoop van 'n finansiële instrument onder die reëls van 'n oopte agentskap uitgevoer, DCO, of DFMU as deel van die stigting van akkurate pryse vir gebruik deur die skoonmaak agentskap, DCO, of DFMU in sy einde-van - Day nedersetting proses sal afhang van die feite en omstandighede. 5. Nuwe Uitsluitings van handel vir eie In reaksie op talle versoeke deur die antwoorde het, die Finale Reël voeg 'n aantal nuwe uitsluitings van verbode handel vir eie. In die eerste plek 'n aankoop of verkoop van 'n bank entiteit wat 'n bestaande lewering verpligting van die bank entiteit of sy kliënte voldoen, insluitend te voorkom of te sluit uit 'n versuim om te lewer, in verband met die lewering, skoonmaak, of nedersetting aktiwiteit, is nie eie handel onder die Finale Reël. Die agentskappe het hierdie uitsluiting aan te spreek kort verkope en mislukkings te lewer, veral onder SEC-geregistreerde makelaar-handelaars wat mag onderhewig wees aan SEC reëls of reëls van 'n oopte agentskap, sekuriteitebeurs of nasionale sekuriteite vereniging wat 'n bank entiteit te koop vereis bygevoeg sekuriteite aan 'n bestaande lewering verpligting voldoen ten einde te voorkom of te sluit uit 'n versuim om te lewer. Ook uitgesluit is 'n aankoop of verkoop van 'n finansiële instrument deur 'n bank entiteit: (i) dat 'n verpligting van sodanige bank entiteit voldoen in verband met 'n geregtelike, administratiewe, self-regulerende organisasie, of arbitrasie voort (ii) wat uitsluitlik optree as agent, makelaar, of bewaarder (iii) deur 'n uitgestelde vergoeding of 'n soortgelyke plan of (iv) in die gewone loop van die invordering van 'n skuld voorheen gekontrakteer in 'n goeie geloof. Die laaste uitsluiting sou toelaat SEC-geregistreerde makelaar-handelaars om voort te gaan marge lenings aan hul kliënte en die besit van margined kollateraal te neem na aanleiding van 'n kliënt se standaard of versuim om 'n marge oproep ontmoet en laat CFTC-geregistreerde ruil handelaars of SEC-geregistreerde sekuriteits - gebaseer ruil handelaars te neem, hou, en ruil 'n marge kollaterale as teenparty tot 'n skoongemaak of onverrekende ruil of-sekuriteit gebaseer ruiltransaksie, in ooreenstemming met die toepaslike reëls Agency. III. ONDERSKRYWING VRYSTELLING A. Waarnemende as Onderskrywer Die Finale Reël vrystel van verbode handel eiendom sekere onderskrywing aktiwiteite wat deur 'n bank entiteit vir 'n verdeling van sekuriteite waar die handel lessenaar se onderskrywing posisie is wat verband hou met sulke verspreiding. Die onderskrywing vrystelling aangeneem met vyf belangrike veranderinge van die voorgestelde reël, soos hieronder bespreek. 1. In die eerste plek het die Finale Reël verander om te verduidelik dat die onderskrywing vrystelling bedoel is om nie toe te pas op 'n transaksie-vir-transaksie basis, maar op 'n verspreiding-vir-verspreiding basis. Met ander woorde, sal die vrystelling fokus op 'n lang of kort posisie in een of meer sekuriteite gehou word deur 'n bank entiteit of sy vennoot, en bestuur deur 'n bepaalde handel lessenaar, in verband met 'n bepaalde verdeling van sekuriteite waarvoor sodanige bank entiteit of affiliate optree as onderskrywer. Aan die einde het die agentskappe vervang die frase s onderskrywing posisie kan insluit posisies in sekuriteite by verskillende geaffilieerde wetlike entiteite, so lank as wat dit in staat is om rekords te identifiseer sulke posisies aan die betrokke regulerende agentskap bied. 2. Die onderskrywing vrystelling van toepassing sal wees op die handel lessenaar vlak van organisasie. A handel lessenaar in hierdie konteks bedoel is om te sluit wat algemeen beskou word as 'n onderskrywing lessenaar, wat funksioneer as 'n afsonderlike eenheid en weerspieël die vlak waarop die wins en verlies aan werknemers wat betrokke is by onderskrywing aktiwiteite word toegeskryf. Deur die beperking van die toepassing van die onderskrywing vrystelling aan die totaal handelsaktiwiteite van 'n beperkte groep werknemers op 'n enkele lessenaar, en sodoende die beperking van die ligging waar onderskrywing aktiwiteit sowel as die totale handel volume wat nodig is om hersien sal plaasvind, die agentskappe verwag fasilitering van monitering en hersiening van die nakoming van die vrystelling. A handel lessenaar mag 'n onderskrywing posisie wat beklee deur verskillende geaffilieerde wetlike entiteite sluit bestuur en sluit werknemers namens verskeie geaffilieerde wetlike entiteite of bespreking ambagte in verskeie geaffilieerde entiteite, ongeag die geografiese ligging van individuele handelaars. 3. Die Finale Reël definieer die term van 'n offer, soos die Agencies sê dat die spesiale verkope analise behoort voldoende te wees in die bepaling van die vraag of 'n verspreiding kwalifiseer as vrygestel onderskrywing aktiwiteit. 'N Tweede gaffel by die definisie van verspreiding is bygevoeg deur die agentskappe as 'n alternatief toets, onafhanklik van die gaffel, ten einde 'n helder-line toets om die ontleding te verskaf. Onder hierdie gaffel, sal enige SEC-geregistreerde offer kwalifiseer vir die onderskrywing vrystelling en sal sluit, onder andere, op grond van 'n rak registrasie verklaring offers gemaak (of op 'n deurlopende of vertraag basis), gekoop handel, mark offers skuld offers, bate-gesteunde sekuriteit offers aanvanklike openbare aanbiedinge, en ander geregistreerde aanbiedinge of die aanbod is-gemeenskap gedryf, verkoop sekuriteit houer-gedrewe, of ontstaan ​​as gevolg van 'n omgekeerde ondersoek 16 en ongeag hoe dit gedoen word (dws. hetsy deur direkte kommunikasie, valutatransaksies, of outomatiese uitvoering stelsel). In reaksie op navrae van antwoorde, die Agencies opgemerk dat die behandeling van sekuriteite verkry en herverkoop in verband met 'n brug lening fasiliteit sal afhang van die feite en omstandighede. 4. 'n onderskrywer gedefinieer in die Finale Reël as: (i) 'n persoon wat met 'n uitgewer of verkoop sekuriteit houer om ingestem: (A) te koop sekuriteite van die uitreiker of verkoop sekuriteit houer vir verspreiding (B) betrokke te raak in 'n verdeling van sekuriteite vir of namens die uitgewer of verkoop sekuriteit houer of (C) te bestuur 'n verspreiding van sekuriteite vir of namens die uitgewer of verkoop sekuriteit houer of (ii) 'n persoon wat aanvaar het om deel te neem of neem deel aan 'n verspreiding van sodanige sekuriteite vir of namens die uitgewer of verkoop sekuriteit houer. Hierdie finale definisie sluit 'n aantal veranderings van die voorgestelde definisie. In die eerste plek het die Agentskappe die terme gegee die definisie wat in die Securities Act omskryf. 17 Die finale definisie ook maak nou duidelik dat 'n verkoop groeplid 'n skriftelike ooreenkoms met die onderskrywer om deel te neem in 'n verdeling wat kwalifiseer vir die onderskrywing vrystelling nie hoef te hê. Soos in die voorgestelde reël, die agentskappe verskaf as riglyn n aantal aktiwiteite wat kan aandui wanneer 'n bank entiteit wat optree as 'n onderskrywer, terwyl let dat die presiese aktiwiteite sal afhang van die likiditeit van die sekuriteite wat onderskryf en die tipe verspreiding gedoen. 18 In reaksie op navrae van antwoorde met betrekking tot gemagtig deelnemers () uitreiker, die Agencies daarop dat die vraag of 'n AP kan staatmaak op die onderskrywing vrystelling sal afhang van die feite en omstandighede en dat baie AP aktiwiteite kan beter geskik vir analise onder die mark-up wees vrystelling, soos hieronder bespreek. 5. aktiwiteite wat 'n Distribution In reaksie op kommer wat deur sekere antwoorde het dat die gebruik van die woord wat sou dek sekere aktiwiteite wat verband hou met onderskrywing aktiwiteite wat bedoel is om die verspreiding proses bewerkstellig en tot voordeel strek uitreikers, verkoop sekuriteit houers, of kopers in die verspreiding. 19 B. naby-termyn kliënt vraag Vereiste Die Finale Reël vereis dat die bedrag en aard van die sekuriteite in 'n handel lessenaar se redelike verwagting van die vraag. Die vereiste dat redelike pogings aangewend word om te verkoop of andersins te verminder die onderskrywing posisie binne 'n redelike tydperk is by die Finale Reël ten einde die kwessie van wanneer 'n bank entiteit 'n onverkoopte toekenning kan behou wanneer optree as 'n onderskrywer te spreek. 'N redelike tydperk onder die vereiste kan wissel, afhangende van die likiditeit, volwassenheid en diepte van die mark vir die betrokke tipe effekte. C. Compliance Program In ooreenstemming met die voorgestelde reël, die Finale Reël vereis dat 'n bank entiteit maak gebruik van die onderskrywing vrystelling vestig en 'n nakoming program wat redelik is ontwerp om perke die bank entiteit se sorg in stand te hou. D. Vergoeding Vereiste Soortgelyk aan die voorgestelde reël, die onderskrywing vrystelling vereis dat die vergoeding reëlings van persone wat die bank entiteit se vergoeding eis. E. Registrasievereiste In ooreenstemming met die voorgestelde reël, die Finale Reël vereis dat 'n bank entiteit moet gelisensieer of geregistreer te neem aan onderskrywing aktiwiteit in ooreenstemming met toepaslike wetgewing. Banking entiteite wat betrokke is in die besigheid van 'n sekuriteite handelaar buite die Verenigde State van Amerika sal net onderhewig aan lisensiëring of registrasie as onder die toepaslike buitelandse reg vereis word, op voorwaarde dat geen VSA registrasie of lisensiëring vereistes geld. F. bron van inkomste Vereiste Die Finale Reël elimineer die voorgestelde vereiste dat die onderskrywing aktiwiteite van 'n bank entiteit ontwerp word om inkomste hoofsaaklik genereer uit gelde, kommissies, onderskrywing verspreiding, of ander inkomste nie toegeskryf kan word aan waardering in die waarde van gedekte finansiële posisies of verskansing van gedekte finansiële posisies, soos die Agencies glo dat die Finale Reël sluit voldoende beheer oor 'n onderskrywer se bron van inkomste. IV. MARK-up VRYSTELLING Die Finale Reël vrystel van verbode handel vir eie mark-up aktiwiteite van 'n bank entiteit wat aan sekere standaarde voldoen. Hierdie aspek van die Finale Reël is aangeneem met 'n paar veranderinge wat bedoel is om: (i) adres verskille in die mark-up aktiwiteite oor markte en bateklasse (ii) fokus op die ontleding van die algehele finansiële blootstelling en mark-outeur inventaris gehou word deur 'n verhandeling lessenaar eerder as 'n transaksie-vir-transaksie-analise en (iii) fokus op die operasionele funksie van die lessenaar eerder as sy wettige status. A. Vereiste om gereeld is gereed om te koop en verkoop 'n bank entiteit vertrou op die mark maak vrystelling moet verseker dat die handel lessenaar wat vestig en die bestuur van die finansiële blootstelling gereeld staan ​​gereed om te koop en te verkoop een of meer tipes finansiële instrumente wat verband hou met sy finansiële blootstelling en is bereid en beskikbaar is om aan te haal, aankoop en verkoop, of anders gaan in 'n lang en kort posisies in hierdie tipe van finansiële instrumente vir sy eie rekening, in kommersieel redelike hoeveelhede en die res van die mark siklusse op 'n grondslag geskik is vir die likiditeit, volwassenheid en diepte van die mark vir die betrokke tipes finansiële instrumente. Die finale weergawe van hierdie vereiste sluit 'n aantal verfynings gemeenskaplike kommer wat deur die antwoorde het met betrekking tot die voorgestelde vereiste aan te spreek. 1. Trading Desk Die finale-mark maak vrystelling fokus op finansiële blootstelling bestuur deur 'n handel lessenaar van 'n bank entiteit en so handel lessenaar van 'n bank entiteit, soos voorgestel, soos die Agencies is bekommerd dat so 'n benadering sou voorsien bank entiteite met te veel diskresie om onafhanklik bepaal die organisatoriese vlak waarop die vereistes van toepassing moet wees, insluitend 'n meer saamgestelde vlak van organisasie, wat kan lei tot ontduiking van die algemene verbod op handel vir eie. 2.-mark maak inventaris en Finansiële Blootstelling Die vrystelling-mark maak fokus op twee belangrike aspekte van die mark-up aktiwiteit: 'n handel lessenaar se mark-outeur inventaris en sy algehele finansiële blootstelling. Daarom het die Agencies 'n holistiese benadering tot die bepaling van die mark-up aktiwiteit, eerder as een wat gebaseer is op 'n transaksie-vir-transaksie-analise aangeneem. Mark-outeur inventaris word gedefinieer om al die poste in die finansiële instrumente waarvoor 'n handel lessenaar staan ​​gereed om 'n mark te maak in ooreenstemming met die vereistes van die mark-up vrystelling wat deur die handel lessenaar, insluitend die handel lessenaar beteken s mark-outeur inventaris, maar ook die finansiële instrumente verkry om die risiko's van die posisies in finansiële instrumente waarvoor die handel lessenaar tree op as 'n mark-maker, maar hom nie 'n mark te bestuur. 22 A handel lessenaar se handel strategieë en die eienskappe van die finansiële instrumente die lessenaar ambagte, insluitend historiese intraday wisselvalligheid. Byvoorbeeld, 'n handel lessenaar wat herhaaldelik verkry en dan beëindig beduidende finansiële blootstelling gedurende die dag, maar dit het min of geen finansiële blootstelling aan die einde van die dag moet sy finansiële blootstelling te evalueer op grond van sy intraday aktiwiteite, nie net 'n einde-van - dag finansiële blootstelling. 23 A handel lessenaar besig met mark-up aktiwiteite kan 'n ander organisatoriese eenheid van die bank entiteit of 'n vennoot te rig om 'n risiko te versag transaksie uit te voer op die handel lessenaar se mark-outeur voorraad en finansiële blootstelling. In elk van die in hierdie paragraaf beskryf situasies, moet die bank entiteit bereid wees om voorsiening te maak vir die betrokke agentskap rekords te identifiseer enige verwante poste beklee by 'n geaffilieerde entiteit. Die handel lessenaar moet oor die algemeen handhaaf sy mark-outeur voorraad en finansiële blootstelling binne die toepaslike perke, en tot die mate dat enige sodanige oorskry word, stappe doen om die handel lessenaar so gou as moontlik in ooreenstemming met sodanige perke bring. Hierdie vereiste sal 'n handel lessenaar se verskansing posisies in instrumente waarvoor die handel lessenaar nie 'n mark te maak, wat die agentskappe erken mag sekere koste vir die bank entiteite wat nie op die oomblik doen lê vereis. 3. Roetine Staan gereed om te koop en te verkoop aan kommentaar aan te spreek wat die voorgestelde reël van finansiële instrumente en dat sulke vorme van finansiële instrumente moet verband hou met sy gemagtigde mark-outeur inventaris en gemagtigde finansiële blootstelling. Benewens 'n roetine teenwoordigheid in die mark, moet 'n verhandeling lessenaar ook bereid en beskikbaar te haal nie, te koop en te verkoop, of anders gaan in 'n lang en kort posisies in die betrokke tipes finansiële instrumente vir sy eie rekening in kommersieel redelike bedrae en die res van die mark siklusse. beteken oor die algemeen die ander deelnemers aan die mark versoek bedrae. Mark-up deur marksiklusse vereis 'n handel lessenaar om op te tree as die mark-outeur deur beide opwaartse en afwaartse beweging markte, en nie net wanneer dit die meeste gunstige daarvoor om dit te doen. B. naby-termyn kliënt vraag Vereiste Die Finale Reël vereis dat die bedrag, tipes, en risiko's van die finansiële instrumente in die handel lessenaar se mark-outeur inventaris ontwerp om nie te oorskry nie, op 'n deurlopende basis, die redelike verwagting op kort termyn eise van kliënte, kliënte, of teenpartye, gebaseer op sekere markfaktore en ontleding. Hierdie vereiste soos aanvaar in die Finale Reël is wesenlik in ooreenstemming met die voorgestelde weergawe en, soos die voorgestelde weergawe, volg die statutêre taal van die mark maak vrystelling uiteengesit in die BHC Wet. Die voorgestelde reël het ook leiding gegee oor hoe 'n bank entiteit kan voldoen aan hierdie vereiste, wat verklaar dat 'n bank entiteit se spesifieke mark-up besigheid lyne en die vraag naby-termyn van die kliënte wat gebaseer is op spesifieke faktore, buite 'n algemene verwagting van prys waardering. Die voorgestelde reël het ook gesê dat 'n handel lessenaar of ander organisatoriese eenheid betrokke is geheel en al of hoofsaaklik in die handel wat nie in reaksie op, of gedryf deur, eise kliënt (bv. Arbitrage handel met nie-kliënte) sal nie kwalifiseer vir die vrystelling, ongeag of die aktiwiteite te bevorder deursigtigheid prys of likiditeit. In reaksie op talle kommer wat deur die antwoorde het dat die voorgestelde leiding onwerkbaar in die markte wat minder vloeistof is en sal wees waar ambagte voorkom selde en vereistes van die kliënt is moeilik om te voorspel en dat dit moeilik sou wees om 'n mark-up besigheid om sy aktiwiteite tussen verdeel diegene wat in reaksie op die vraag van die kliënt en die wat deursigtigheid prys en likiditeit te bevorder, het die Finale Reël 'n hersiene stel faktore aangeneem, soos hieronder beskryf, vir die bank entiteite om te oorweeg wanneer die toepassing van die naby-termyn vereiste vraag. 1. Faktore wat gebruik word om te bepaal redelik verwagte naby-termyn kliënt in die bepaling redelik verwag naby-termyn vereistes van die kliënt onder die Finale Reël eis die sleutel faktore sluit in: (i) die likiditeit, volwassenheid en diepte van die mark vir die betrokke tipe finansiële instrument en (ii) bewysbare analise 24 van historiese vereistes van die kliënt, huidige voorraad van finansiële instrumente, en die mark en ander faktore met betrekking tot die bedrag, tipes, en risiko's van of in verband met finansiële instrumente waarin die handel lessenaar maak 'n mark, onder meer deur blok ambagte. Sulke en verwag mark gebeure soos 'n indeks herbalansering, en aankondigings. 2. Die agentskappe het om die Finale Reël definisies van die terme se bemiddeling dienste met toegevoegde, hetsy deur versoek sodanige dienste (moontlik via 'n versoek-vir-aanhaling op 'n gevestigde handel fasiliteit) of die aangaan van 'n voortdurende verhouding met die bank entiteit met betrekking om sodanige dienste. Vir doeleindes van die bepaling van die redelike verwagting op kort termyn vereistes van kliënte, 'n kliënt, kliënt, of teenparty sal oor die algemeen nie 'n handel lessenaar of ander organisatoriese eenheid van 'n ander entiteit wat 50000000000 of meer het in totaal handel bates. Daar is twee uitsonderings op hierdie reël: In die eerste plek as die handel lessenaar het 'n gedokumenteerde rede vir die behandeling van die handel lessenaar of ander organisatoriese eenheid van sodanige entiteit as 'n kliënt of tweede, indien die handel lessenaar se transaksies anoniem op 'n beurs of 'n soortgelyke uitgevoer handel fasiliteit wat toelaat handel namens 'n wye verskeidenheid van deelnemers aan die mark. Die 50000000000 drumpel is opgeneem in die Finale Reël op die basis dat maatskappye wat betrokke is in aansienlike handel aktiwiteit doen nie tipies as kliënte na ander markte, terwyl kleiner, plaaslike maatskappye likiditeit van groter maatskappye kan soek as deel van hul mark maak-verwante aktiwiteite. In die konteks van ETF's, sou 'n kliënt, kliënt of teenparty van 'n AP die mark deelnemer wat daarop gemik is om te skep of te los aandele van die ETF asook die ETF self.


No comments:

Post a Comment